Treeniohjelmat vol.2

Keskustelua voimaharjoittelusta.

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

otto-92
Aktiivi Jäsen
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Elo 10, 2007 12:34 pm

ViestiKirjoittaja otto-92 » La Elo 18, 2007 2:12 pm

Ana kirjoitti:
otto-92 kirjoitti:voisikohan joku täällä keksiä mulle jonkunlaisen peruskuntokauden esimerkki ohjelman, jota voisin sis esim itte vähän muokkailla. Kisojen jälkeen tarkotus alkaa taas tuo peruskuntokausi. Tarkoitus olis nostaa kaikkia 3 voimanosto lajia ylös.


Sä olet sen verran nuori kolli, että suosittelen sulle raakaa perustyötä. Kaksi penkkitreeniä viikossa ja kyykylle ja vedolle omat päivät. Ennen vetoa voi tehdä nopeuskyykkyä /-boxia, toimii myös hyvänä lämppänä vedolle. Jos pelkäät, että tuntuma varusteisiin katoaa PK kauden aikana, niin voisit ottaa niillä teknisen maximin vaikka 4 viikon välein.


Joo, tälläne oli vähän ajatuksissa.Mietin vaan miten sarjat kannattaisi kuukausittain laittaa?
http://www.youtube.com/profile?user=Rollos2

Sponsoreina
Vammalan Romu oy
terveyskauppa Luonnonhelma
gorillawear vaatetus!

va
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2008 9:28 am

ViestiKirjoittaja va » Pe Maalis 28, 2008 9:28 am

Oon tässä seuraillu treeniohjelmia ja tuli mieleen, että kannattaako tällaisen perusheikon, joka penkistäkään ei saa edes satasta, vielä aloittaa tekemään mitään orjallista penkki tai muuta ohjelmaa. Vai kannattaako vielä monipuolisesti tehdä penkkiä, vinoa yms. pari kertaa viikossa ihan määrää? Olen innostunut voimanostosta ja käyn 3-4krt/vko salilla ja treenit koostuu penkistä, vinoa käsipainoilla, mavea, rinnallevetoa, kyykkyä. Tässä siis perusliikkeet. Enkä todellakaan tee kaikkia kerralla vaan jaksottanut eri päiville. Oliskos silti kenelläkään mitään ohjelman pohjaa näille liikkeille ja jaksotukselle? Ja kannattaako treenata joka toinen päivä vai muutama päivä peräkkäin ja sitten pari lepoa tai aerobista? On hieman sekavaa, mutta palstaa lukiessa menen enemmän sekaisin. kaikilla on selvät sävelet miten treenata, ja kaikki treenaa ja suosittelee eri tavalla.

Avatar
Tero Soini
Tanssiva kalakukko
Viestit: 2898
Liittynyt: To Helmi 26, 2004 8:36 pm
Paikkakunta: Laitila

ViestiKirjoittaja Tero Soini » Ti Joulu 16, 2008 8:50 pm

Veto ohjelma: http://www.powerpage.net/coanphildead.html

Oisko jollain antaa tästä ohjelmasta palautetta? Lueskelin tuota ja ymmärsinkö oikein et Power Shrugs= olankohautukset? Niin niitten painot lasketaan Maastavedon maximista :shock: Ei siinä mut jos menee näin niin ittellä ei oo kyl voimaa :lol: Näyttäis muuten ihan kokeilemisen arvoselta. Niin ja se että eikö tuolla nyt tarkoteta seuraavaa:

1 Viikko: Työsarja 75% 2-toistoo sitten Nopeusvetoa 60% 8x3 90sec palautuksella. Apuliikkeitä en sitten kyl kaikkia ymmärtäny tai et miten tarkotettu toteuttaa.

Appelsiini
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1079
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2006 11:59 pm

ViestiKirjoittaja Appelsiini » Ke Joulu 17, 2008 8:52 pm

Apuliikkeet menee näköjään piirissä. Eli esim. viikoilla 1-4:

1. 8*SJMV
2. 8*kulmasoutu
3. 8*oisko ylätalja vastaotteella tjs? :?
4. 8*notkoselkäjulle

Ja piiri läpi kaikkiaan kolme kertaa, eli kaikkia liikkeitä yhteensä 3*8.
Kuulostaa melko härskiltä. :shock:

Joo, power shrugs on olankohautukset.

correa
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2011 3:22 pm

ViestiKirjoittaja correa » Ke Maalis 23, 2011 9:47 pm

Pyri noudattamaan samoja harjoitus ei koskaan muutu workout säännöllisesti.


Palaa sivulle “Voimaharjoittelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa