Nostovyö

Keskustelua voimaharjoittelusta.

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

Denzel
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Syys 05, 2006 4:59 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Nostovyö

ViestiKirjoittaja Denzel » Pe Huhti 20, 2007 12:32 pm

Joo elikkäs vyötä olen tässä ostamassa.. Halusin vaan kysyä että millanen kannattais hommata?

Sakella näyttäis olevan myytävänä monenlaisiakin vöitä, mutta onko kellään tota "treenivyötä" joka maksaa 59€.. Meinaa vaan että menee noi muut vyöt melko kalliiksi. Kisoihin en ole menossa ainakaan näillä näkymin, mutta kannattaako panostaa heti tommoseen huippuvyöhön vai tyytyä pelkkään "treenivyöhön" ?

Markku Nevala
YLLÄPITO
YLLÄPITO
Viestit: 2219
Liittynyt: Ti Huhti 27, 2004 12:04 pm

ViestiKirjoittaja Markku Nevala » Pe Huhti 20, 2007 12:42 pm

Kunnon huippuvyöhön kun satsaat niin koskaan et toista joudu ostamaan jollet hukkaa sitä tai jää pieneksi. Osta kerralla hyvä niin ei tarvitse ostaa montaa huonoa.
It´s hard to be first class when you´re white thrash. Roach class.

- Dimebag Darrell, 1966-2004

Patrik
Patte-setä
Viestit: 2087
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2003 12:24 pm
Paikkakunta: Pori

ViestiKirjoittaja Patrik » Pe Huhti 20, 2007 1:28 pm

Kunnon vyö kannattaa hankkia.Itselleni on ainakin aina pätenyt se että "köyhän ei kannata ostaa halpaa". :lol:
Hullu saa olla muttei tyhmä

Jone
Aktiivi Jäsen
Viestit: 394
Liittynyt: To Syys 14, 2006 8:12 pm

ViestiKirjoittaja Jone » Pe Huhti 20, 2007 1:34 pm

Markku Nevala kirjoitti:Kunnon huippuvyöhön kun satsaat niin koskaan et toista joudu ostamaan jollet hukkaa sitä tai jää pieneksi. Osta kerralla hyvä niin ei tarvitse ostaa montaa huonoa.


Laatuun kannattaa panostaa. Treenivöitä voi ehkä joutua ostamaan useampia vuosien varrella. Itselläni ollut sama jenkkivyö käytössä 16 vuotta. Enkä luopuisi siitä, jos se ei kävisi vyötäröltä pieneksi... :oops:

Tässä on hyvä vaihtoehto Safelle:
http://www.voimaharjoittelu.net/ez-solk ... -2007.html
Sinussa on enemmän voimaa kuin aavistatkaan. Ainoat rajat ovat ne, jotka itsellesi asetat!

http://www.youtube.com/user/JONENTUUBI

Denzel
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Syys 05, 2006 4:59 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

ViestiKirjoittaja Denzel » Pe Huhti 20, 2007 4:24 pm

Jep.. Pitääpä tilata sitten kunnon vyö sakelta ku saa tilin. Joo onhan se niin kuin Patrik sanoi että köyhän ei ole vara ostaa halpaa. Ite oon niin monesti ostanu jotain paskoja halvalla ja sitte ketuttaa jälkeenpäin :?

Miten nuo koot menee? Onko ne kaikissa vöissä samat kuin esim. tossa safe USA nostovyössä?

Koot vyötärön mukaan:

* S: 70-79 cm
* M: 80-89 cm
* L: 90-99 cm
* XL: 100-109 cm
* 2XL: 110-119 cm
* 3XL: 120-129 cm
* 4XL: 130-139 cm
* 5XL: 140-155 cm

Avatar
Eero
Aktiivi Jäsen
Viestit: 6208
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 7:46 am

ViestiKirjoittaja Eero » Pe Huhti 20, 2007 4:47 pm

Joo kyl mää olen kans sitä mieltä että kunnon vyöhön kantsii panostaa, kerran se vain kirpaisee.
Hyvät vyöt ovat ikuisia, jollei kasva ulos vyöstä :oops:

Avatar
JUUSO-
Aktiivi Jäsen
Viestit: 2025
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 8:17 pm
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja JUUSO- » Pe Huhti 20, 2007 5:14 pm

Eero kirjoitti:Joo kyl mää olen kans sitä mieltä että kunnon vyöhön kantsii panostaa, kerran se vain kirpaisee.
Hyvät vyöt ovat ikuisia, jollei kasva ulos vyöstä :oops:

Kuten Eerolle on käynyt :lol:
www.pesulaturku.fi Melers pesula, täyden palvelun tekstiilihuoltoa Turussa
www.fi.issworld.com/palvelumme/turvalli ... fault.aspx
www.kaarinanlaskenta.fi Kaarinan Laskenta Oy

akuko
Aktiivi Jäsen
Viestit: 328
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 11:02 am

ViestiKirjoittaja akuko » Pe Huhti 20, 2007 7:10 pm

Joo kannatan tuon kunnon vyön hankkimista. Itse ostin alle vuosi sitten Goodliftiltä sellaisen halvemman ja jo nyt se on ihan rikki.

Denzel
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Syys 05, 2006 4:59 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

ViestiKirjoittaja Denzel » La Huhti 21, 2007 1:46 pm

JUUSO- kirjoitti:
Eero kirjoitti:Joo kyl mää olen kans sitä mieltä että kunnon vyöhön kantsii panostaa, kerran se vain kirpaisee.
Hyvät vyöt ovat ikuisia, jollei kasva ulos vyöstä :oops:

Kuten Eerolle on käynyt :lol:


Lihasta tullut niin paljon ettei mahdu enää :wink:

peesu
Aktiivi Jäsen
Viestit: 412
Liittynyt: Pe Kesä 30, 2006 8:03 pm

ViestiKirjoittaja peesu » Ti Helmi 02, 2010 10:02 am

Minkälainen se hyvä vyö sit oikein on? Onko se siis vaan sama asia kuin kallis?
Sit mä oon myös niin paljon huhuja kuullut vyön käytöstä et jos joku täällä asiaa hieman tarkentais. Ensinnäkin vyön kireys? Onko tarkoitus pyrkiä vetään se niin kireälle kuin vaan ikinä saa, vai mikä on oikea tiukkuus?

Sitten itse käytöstä. Eli siinä vaiheessa kun on kunnon hapet otettu sisään ni sit vattaa likistetään kovaa vyötä vasten. Siinäkö se sit kaikessa yksinkertaisuudessaan on?

Ja jatketaan ny tähän samaan tyhmien kysymysten soppaan et mikä hyöty vyöstä saadaan penkissä? Itsellä toki nostaminen on aloittelijan tasolla mut muutamia kertoja ihan piruuttaan (haluisin vaan ymmärtää ton hyödyn) tullut vyötä kokeiltua penkissä enkä mä tajuu sitä alkuunkaan et mitä se jeesaa :oops:

ilkka_83_
Viestit: 22
Liittynyt: Pe Helmi 05, 2010 3:22 pm

ViestiKirjoittaja ilkka_83_ » Pe Helmi 05, 2010 3:43 pm

peesu kirjoitti:Ja jatketaan ny tähän samaan tyhmien kysymysten soppaan et mikä hyöty vyöstä saadaan penkissä? Itsellä toki nostaminen on aloittelijan tasolla mut muutamia kertoja ihan piruuttaan (haluisin vaan ymmärtää ton hyödyn) tullut vyötä kokeiltua penkissä enkä mä tajuu sitä alkuunkaan et mitä se jeesaa :oops:


Paineen saa puristettua paremmin vyötä vasten.

antti475
Viestit: 9
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 5:34 pm

ViestiKirjoittaja antti475 » Su Helmi 07, 2010 7:34 pm

mä oon saanu kyykkyyn vyöstä paljon enemmän hyötyä kun oon reenannu keskivartaloa ja saanu vatsalihaksiin+kyljet+alaselkä voimaa. paremmin saa painettuu vyötä vasten lihakset ja saa hyvän paineen ,ylhääl happee ja sit rutistaa vyötä vasten pakkia ja eiku alas ja ylös tultaessa ulos henkitys. maveen en oo saanu vyöstä hyötyä ,pitää viel harjotella tai jos jollai vinkkei siihen niin paljon kiitoksia


Palaa sivulle “Voimaharjoittelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa