Joulupukki toi vetokumit

Keskustelua voimaharjoittelusta.

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

Vieras

Joulupukki toi vetokumit

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Tammi 15, 2003 10:59 am

Opiskelu kiireet pitäneet meikäläisen pois täältäkin...

Ostin Sakelta nuo minikumit ja ma kokeilin dynaamisessa penkkitreenissä ekan kerran. Pistin kumit tuplana ja en kyllä ikinä olisi uskonut,että vaikuttavat noin paljon! Malmia ei ollut normaalin ysikympin sijaan,kun 65 ja kumit antavat kyllä tosi kovan vastuksen.Suosittelen. Oli muuten mielenkiintoista,että salilla oli samaan aikaan noin 21 ihmistä ja rupesi naurattamaan,kun virittelin kumeja, että saa treeniä tulevia kisoja varten sillä lopulta treeniäni oli katsomassa ne kaikki 21 ihmistä. Siinä vaiheessa kyllä rupesi vituttamaan,kun kolmas uudenvuodenlupauksena treenin aloittanut tulee kyselemään "Kuin sää noita kumeja käytät, mihin noi vaikuttaa?" PRKLE.

Treeni kulkenut joulutauon jälkeen pirun hyvin,lukuunottamatta olkapää "loukkaantumista". Jaksan nostaa maksimipainoja,mutta olkapäähän "sattuu" varsinkin,kun tekee vähän pitempiä sarjoja. Pakotus menee ohi melkein heti treenin jälkeen ja olkapää ei satu vaikka kuinka venyttelee ja pyörittelee olisikohan joku hermo pännissä?

Niin sitä piti sanomani,että varmasti kivat katteet noissa kumeissa.Tekeminen jossain vinkuintiassa ei varmasti maksa yli kolmea markkaa ja itsekkin maksoin noista 294markaa ja Anolta olisi näkyjään saanut vielä 9€:tä halvemmalla....

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Tammi 15, 2003 12:18 pm

Joo, ne on kyllä aika kalliita...onneksi ei tartte ite ostaa. Kumit on kyllä just omiaan noihin nopeusvoima treeneihin. Maksimivoimaan itse suosittelen ennemmin ketjuja. On noita kumeja tai ketjuja kyllä vaan turhan työlästä viritellä ja säädellä.

Ite oon nyt jonku kuukauden westsidelakossa :wink: ja teen tollasta ihan perustreeniä. Ja kyllä tuli tarpeeseen. Ei meinaa millään jaksaa kymppejä tehä, ku oon koko syksyn ja alkutalven tenhy vain kovia 1:siä ja 3:sia.

Ota sen olkapään kans hiukan iisimmin vähä aikaa, ettei käy niinku mulle kävi...tulee sitten vaan pitempi toippari, jos sen kunnolla särjet.

[admin]
Häh...en ollu kirjautuneena!? Merkillistä...


Palaa sivulle “Voimaharjoittelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa