Miten menee Olli-Pekka?

Keskustelua voimaharjoittelusta.

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

Jori77

Miten menee Olli-Pekka?

ViestiKirjoittaja Jori77 » To Tammi 16, 2003 9:28 pm

Mitä kuuluu Olli-Pekka.Oletko selvinnyt terveeksi?Olet tänä vuonna
tehnyt vain 2 treeniä.Miten ajattelit treenata kun tervehdyt?
Millaista ruokavaliota noudatat?Minä syön 4 kertaa päivässä.Proteiini-
juoma aamupalan yhteydessä ja toisen kerran palautusjuoma tai
välipalana.Kuinka usein sinä syöt esim kasviksia ja hedelmiä(vitamiinit)?
Montako grammaa proteiinia on palautusjuomassasi.minulla n 38-40.
Aiotko jossain vaiheessa nostaa elopainoasi ja sitä myöten penkkitulos
lähtee nousuun? :D

Avatar
Olli-Pekka Tervo
YLLÄPITO
YLLÄPITO
Viestit: 2534
Liittynyt: Pe Loka 11, 2002 10:00 am
Paikkakunta: Pattijoki

ViestiKirjoittaja Olli-Pekka Tervo » To Tammi 16, 2003 9:58 pm

No mitäpäs tässä ihmeempiä. Kyllä tässä jo salikunnossa ollaan...oli hiukan omaa laiskuutta, ku jätin tuon keskiviikon treenin väliin, ku oli muka parempaa tekemistä.

Olen ajatellut kokeilla tuota Ed Coan - ohjelmaa, hiukan muunneltuna, eli jätän sen kovan olkapäätreenin pois penkin jälkeiseltä päivältä. Itseasiassa sillä olen nuo kaksi penkkitreeniä nyt tehnyt ja jatkan vielä 10 viikkoa.

Ruokavalio...hmm...melkein naurattaa ja itkettää :( En oo kovin syömisiäni nyt tarkkaillut, kun olen tuon kehonrakennushomman jättänyt kokonaan, mikäli sitä nyt koskaan olikaan. Syön neljä kertaa päivässä ja joka aterialla 30-50g proteiinia ja vaihtelevasti hiilareita. Proteiinijuomia en ole nyt ottanut ollenkaan = perse auki (työt loppu). Rasvaa yritän syödä vähän ja kalaa/kanaa lihan sijasta mahdollisimman usein. Monivitamiineja, C- ja B-vitamiineja otan ajoittain. Kasviksia ja hedelmiä syön liian vähän...tosin nykyisin kurkku, tomaatti ja ananas kuuluu jo useammin menyyn.

En ole vielä päättänyt kummassa sarjassa aion kilpailla sitten jonain päivänä...tästä johtuen en tiedä tuosta elopainon nostamisestakaan. Onhan se toki mukavaa kun tulokset nousee samalla, mutta 75 on jo aika pirun kova sarja. Toisaalta kova homma on myös yrittää tästä kehittyä ja samalla pudottaa pari kiloa.


Palaa sivulle “Voimaharjoittelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa