Löytyyky Kotkasta voimanostoon keskittynyttä salia.

Keskustelua voimaharjoittelusta.

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

kokkeli
Viestit: 14
Liittynyt: La Joulu 05, 2009 3:11 am
Paikkakunta: Kotka

Löytyyky Kotkasta voimanostoon keskittynyttä salia.

ViestiKirjoittaja kokkeli » La Joulu 05, 2009 3:37 am

Olen treenaillut aikani sillä peruspodaus tyylillä, ja nyt on voimanosta alkanut kiinnostaa toden teolla.

Mutta olisi hyvä löytää sali Kotkasta jossa asiaan perehdyteet antaisivat neuvoja.
Voimatasoni on vielä kehno, verrattattuna voimanostosalilla treenaaileeviin karpaisiin, mutta jostahan se on aloitettava.

Kokkeli[[/youtube]
Viimeksi muokannut kokkeli, Ma Joulu 14, 2009 10:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

kokkeli
Viestit: 14
Liittynyt: La Joulu 05, 2009 3:11 am
Paikkakunta: Kotka

Re: Löytyyky Kotkasta voimanostoon keskittynyttä salia.

ViestiKirjoittaja kokkeli » Ti Joulu 08, 2009 5:30 pm

kokkeli kirjoitti:Olen treenaillut aikani sillä peruspodaus tyylillä, ja nyt on voimanosta alkanut kiinnostaa toden teolla.

Mutta olisi hyvä löytää sali Kotkasta jossa asiaan perehdyteet antaisivat neuvoja.
Voimatasoni on vielä kehno, verrattattuna voimanostosalilla treenaaileeviin karpaisiin, mutta jostahan se on aloitettava.

Kokkeli


Siellä Kotkan uimahallin takanahan oli aikoinaan voimapainoitteinen sali.
Siellähän se puolijumala Riku Kirikin treenasi.
Lieneekö sali enää toiminnassa.

Avatar
Frodo
Aktiivi Jäsen
Viestit: 2950
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:08 am
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Löytyyky Kotkasta voimanostoon keskittynyttä salia.

ViestiKirjoittaja Frodo » To Joulu 17, 2009 3:25 pm

kokkeli kirjoitti:
kokkeli kirjoitti:Olen treenaillut aikani sillä peruspodaus tyylillä, ja nyt on voimanosta alkanut kiinnostaa toden teolla.

Mutta olisi hyvä löytää sali Kotkasta jossa asiaan perehdyteet antaisivat neuvoja.
Voimatasoni on vielä kehno, verrattattuna voimanostosalilla treenaaileeviin karpaisiin, mutta jostahan se on aloitettava.

Kokkeli


Siellä Kotkan uimahallin takanahan oli aikoinaan voimapainoitteinen sali.
Siellähän se puolijumala Riku Kirikin treenasi.
Lieneekö sali enää toiminnassa.


Haminan Voimapuoti Gymille ei ole myöskään kuin n. 15min ajomatka Kotkasta joten sekin on hyvä vaihtoehto.


Palaa sivulle “Voimaharjoittelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa