kyykky ohjelma

Keskustelua voimaharjoittelusta.

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

katsa
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 11:40 am

kyykky ohjelma

ViestiKirjoittaja katsa » Ti Touko 11, 2010 9:03 am

mitä mieltä on kokeneemmat voimailijat semmosesta ohjelmasta, jossa otetaan ykkösiä pelkästään?? vaikka alkuun 4x1 ja siitä mennää esim. 10x1 saakka samalla painolla, joka viikko sarjoja lisäten ja kun on 10 sarjaa tehty, niin painoa esim. 5kiloa lisää ja alusta sama 4x1-->10x1 ja mennään niin pitkälle, kun tulos nousee, jonka jälkeen vaihdetaan pidemmille sarjoille?? olisko tommonen täysin  :wall: olen tehny nyt perus kuntoa 11 viikkoa, ja meininki olis taas lähteä hiisaamaan maksimia ylöspäin. eli kommentteja odottelen.

Rami-64
Vanha miäs Turust!
Viestit: 4190
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 10:36 pm
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Rami-64 » Ti Touko 11, 2010 12:32 pm

En ole koskaan kokeillut, mutta luulisi tuolla kokeneempikin treenaaja menevän tukkoon aika nopeesti.

Jos olet aloittelija niin tee vaan kärsivällisesti 5-8 toiston sarjoja ja piikkaa välillä max kolmoseen. Peruskuntoa on hyvä rakennella suht pitkään.

katsa
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 11:40 am

ViestiKirjoittaja katsa » Ti Touko 11, 2010 1:50 pm

niin jäi sanomatta semmonen että liikkeelle lähtisin n. 85-90% painosta ja sillä eka vaikka vko1 4x1 vko2 6x1 vko3 8x1 vko4 10x1 ja sen jälkeen rautaa lisää, mitä apuja kyykylle kannattaa ottaa?? julle/polven alta veto oli suunnitteilla ja sit vatsat 2-3 eri liikettä.


Palaa sivulle “Voimaharjoittelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa