Huomio, bodarit!

Keskustelua voimaharjoittelusta.

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

_KR_
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Maalis 07, 2011 9:53 pm

Huomio, bodarit!

ViestiKirjoittaja _KR_ » Ma Maalis 07, 2011 10:40 pm

Elikkä oon nyt reilun vuoden harrastanu painonostoa, ja olen jonkun verran saanutki kasvatettua itseäni. Olen pyrkiny käyttämään seuraavaa treeniohjelmaa, 2 päivää treeniä, päivä lepoa, 2 treenipäivää, 2 lepopäivää. Tuolla jossakin forumilla puhuttiin et liiallisella treenamisella voi tulla "ylikuntoon" Mihin v***n ylikuntoon? Ja olen muutenki lueskellu näitä forumeita siellä täällä, ja täytyy sanoa että te kokeneemmat käytätte vähä turhan hankalaa ammattitermistöä, tämmönen alottelija/ perusjuntti ei oikee ymmärrä kaikkia lyhenteitä yms. :roll:

Mutta jos voisitte SELVÄLLÄ SUOMENKIELELLÄ kertoa minkälainen treeniohjelma ja ruokavalio tarvitaan että kasvaa isoks ja vahvaks mahdollisimman pian? Tajuan kyllä että iha muutamasa kuukaudesa ei tulla XXL .kokoiseks. Tilasin myös lisäravinteita, käytin reilun kuukauden "massan rakentaja2" ja se kyl toimi, tosin se massa tuli lähinnä kylkiin ja mahaan, eikä rintaan ja käsiin niinku haluaisin. Päätin nyt kokeilla erästä toista ainetta. Jos olette käyttäny lisäravinteita nii kertokaa millasia. Kiitos. :)

Avatar
J.Huhtamäki
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1323
Liittynyt: Ti Syys 07, 2004 9:00 pm
Paikkakunta: tre

ViestiKirjoittaja J.Huhtamäki » Ti Maalis 08, 2011 12:41 am

Siis kyselet voimailufoorumin bodareilta painonnostosta? Tavoitteenasi on kasvaa isoksi ja vahvaksi tekemällä pn-liikkeitä? Nyt on kyllä termit sekasin niin pahasti että epäilen sinun olevan rölli.
Jos olet kuitenkin tosissasi niin suosittelen näin alkuun pakkotoiston aloittelijoiden osiota. Sieltä saat varmasti ohjeita ja ohjelmia. Ja onhan niitä täälläkin valmiina monta. Hyvä reeniohjelma on sellainen joka pitää sisällään perusliikkeitä isoille lihasryhmillä. Perusliikkeitä ovat Esim. Kyykky, penkki, maastaveto, työntö ja tempaus. Päälle leuat, dippi, vatsalihasharjoitteet, prässit ym.
Pitkät sarjat tuovat kokoa ja lyhyemmät sarjat voimaa.
Proteiinipitoista ruokaa 5xpäivässä ja lepoa reilusti.

Avatar
Rölli
Kyykkykone
Viestit: 2201
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 6:16 pm
Paikkakunta: Pori

ViestiKirjoittaja Rölli » Ti Maalis 08, 2011 6:07 pm

Ööö, ei ole ainakaan mun "kakkosnikki". Onko mulla taipumusta sekoittaa termit? Jaa-ha, jaa-ha, vai niin!
"Rautaa on vihattava, se on lannistettava, se on nostettava!" - Kaarlo Kangasniemi

Avatar
J.Huhtamäki
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1323
Liittynyt: Ti Syys 07, 2004 9:00 pm
Paikkakunta: tre

ViestiKirjoittaja J.Huhtamäki » Ke Maalis 09, 2011 4:54 pm

Trollia tarkotin. Niinku ehkä arvasit niinku.


Palaa sivulle “Voimaharjoittelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa