Maastaveto ja vyö

Keskustelua voimaharjoittelusta.

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

Mörrimöykky
Viestit: 44
Liittynyt: La Heinä 02, 2011 7:15 am

Maastaveto ja vyö

ViestiKirjoittaja Mörrimöykky » Ke Joulu 07, 2011 2:31 pm

Tere!

Pyydän anteeksi jos vastaavanlainen ketju jo on jossain. En itse huomannut kuitenkaan, kun silmäilin
--
Ja asiaan

Olen tässä itse huomannut, kun veto on alkanut kehittymään isommaksi, että vyö alkaa olemaan enemmän haittana ja tiellä vedossa - kuin hyötynä. Olen sittemmin jättänyt vedossa vyön lähes kokonaan pois, silti asia mietityttää välillä.

Vedän perinteisellä(kapealla) tyylillä.

Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia vedossa?
This was just a warm up...

Avatar
Eero
Aktiivi Jäsen
Viestit: 6208
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 7:46 am

ViestiKirjoittaja Eero » Ke Joulu 07, 2011 6:05 pm

Hiukan menee asian vierestä...

Kyllä sitä vyötä kanattaa ehdottamasti opetella käyttämään. Kiistämätön tosiasian on että siitä on mahdollisuus saada paljon hyötyä.

Itse pidän nykyään maastavetoa ilman vyötä yhtenä parhaimmista apuliikkeistä maksimi vedolle ! ?

Ja nyt kun salaisuuksien lipas on auki niin voin kertoa että itse pidän jokaisessa lajissa vyötä hieman eri tavalla. Monethan käyttää vielä eri vöitä eri nostoissa...

Appelsiini
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1079
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2006 11:59 pm

ViestiKirjoittaja Appelsiini » Ke Joulu 07, 2011 7:09 pm

Sama homma, ite pidän vyötä kyykyssä enemmän vinottain pallean päällä ja vedossa vähän alempana... Tosin tuloksestakin näkee etten mikään vedon huikein niksinikkari ole... :lol:

Riihimäki
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1407
Liittynyt: To Marras 23, 2006 9:21 pm
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Maastaveto ja vyö

ViestiKirjoittaja Riihimäki » To Joulu 08, 2011 8:34 pm

Mörrimöykky kirjoitti:Tere!

Pyydän anteeksi jos vastaavanlainen ketju jo on jossain. En itse huomannut kuitenkaan, kun silmäilin
--
Ja asiaan

Olen tässä itse huomannut, kun veto on alkanut kehittymään isommaksi, että vyö alkaa olemaan enemmän haittana ja tiellä vedossa - kuin hyötynä. Olen sittemmin jättänyt vedossa vyön lähes kokonaan pois, silti asia mietityttää välillä.

Vedän perinteisellä(kapealla) tyylillä.

Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia vedossa?


Mulla sama vika,perinteisellä vedän ja 10-15kg huonompi tulos vyöllä kun ilman,ei ennen ollu kyllä niin..olisko joku lihasryhmä heikko/vahva tai sitte tyylissä vika.. :roll:
"To some lifting is a hobby, to me training is a necessity, it's no different than air or water. Without it life ceases to exist, without it I become one of the millions of sheep that have been filled with the notion that skinny jeans and feminine behavior are expectable as a man."

J.L. Holdsworth

http://www.athletebio.com/fin1983m6?year=


Palaa sivulle “Voimaharjoittelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa