6.11 jannen tuomionpäivä

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

Avatar
Janne.H
YLLÄPITO
YLLÄPITO
Viestit: 2631
Liittynyt: To Kesä 05, 2003 10:02 am
Paikkakunta: Forssa

6.11 jannen tuomionpäivä

ViestiKirjoittaja Janne.H » Pe Marras 07, 2003 9:13 am

jalkakyykky päivä:
alku näytti lupaavalta raudat ei painanut juurikaan mitään mutta sitten kun päästiin yli 170 rautoihin niin kaikki meni pieleen :cry:

175kg oli niskassa ja menin kyykkyyn ja aloin nuosta montusta niin selkä petti TAAS JÄLLEEN :evil: ja toinen varmistaja ei ollut hereillä ja juoduin pitään tankoo sit siinä "julle" asennossa,kyllä otti selkä nokkiinsa !!! kyllä mä sit kokeilin sitä toisen kerran ja kyllä hän se sieltä ylös tuli,mutta vaikeesti. nyt TÄYTYY tekeen radikaaleja muutoksia näihin mun epätoivoisiin treeneihin.
"You get out what you put in "
Ryan Kennelly

Avatar
Janne.H
YLLÄPITO
YLLÄPITO
Viestit: 2631
Liittynyt: To Kesä 05, 2003 10:02 am
Paikkakunta: Forssa

maanatain 10.11 treeni

ViestiKirjoittaja Janne.H » Ti Marras 11, 2003 7:19 am

päätin kokeilla jälleen metallin farkkupaitaa

ensin kunnon lämmittelyt+venyttelyt
sarjat aloitin 3x110 3x120 2x120 1x140 ens alkuun tuntui että ei oikein tänään liiku,mutta toisin kävi kun paita laitettiin päälle.
paidalla nostin 150, 160, 165 ja sitten tuli totuuden hetki 170 kg ja "räjähtämällä" ylös rinnalta :lol: sen jälkeen kokeilin 175 kg ja sekään ei painanut käsillä niin paljoo kun 170 kg viimeviikolla.
mutta 175 kg jäi tällä kertaa vain hyväksi yritykseksi ,nosto lähti rinnalta hyvin mutta kaatui kurkulle ja telineeseen.

ja sitten tämä kuuluisa jossittelu hetki että JOS olisin uskaltanut nostaa 165 kg jälkeen suoraa 175 niin se "OLISI" voinut suoraa tulla (ken tietää) ???? niin ainakin treenikaverit kommentoivat.
kyllä on erikoinen paita nostaa kun alkaa tottua ja taistelu arvet ovat suorastaan karmean näköiset.kaverit kysyivät saunassa että oleko ollut ruoskittavana ?!?

KIITOS op:lle paidan lainasta on ollut ilo kokeilla sitä. :D
"You get out what you put in "

Ryan Kennelly

Avatar
Janne.H
YLLÄPITO
YLLÄPITO
Viestit: 2631
Liittynyt: To Kesä 05, 2003 10:02 am
Paikkakunta: Forssa

11.11 tiistai extreme fyry+ penkki paidan testaus.

ViestiKirjoittaja Janne.H » Ke Marras 12, 2003 7:48 am

olin eilen kiskomassa kaverille uutta fyry+ paitaa kun vanha fyry hajosi ja eihän me sitä kaverin päälle saatu (hihoista liian piukka) paita oli kokoa 48 ja kaveri n.103 kg ja päätetiin kokeilla sitä mun päälle koska mulla on pienemmät käsivarret kun kaverilla ja hyvin se mun päälle meni.
tankoon lastatiin 150kg ja tanko liikkui sentin alas päin kyllä on piukka paita
sen jälkeen oliko se 160 vai 165 kg se tuli 3-4 cm alas päin .
ja sitten lastattiin enätys raudat 180 kg ja tanko käsille ja alas päin vetään kaverit huutaa:että vedä vedä ! ja tulihan tanko rintaan ja siihen pysähty (kipu+paine oli tässä vaiheessa sanoin kuvaamaton)
sen jälkeen tanko RÄJÄHTI rinnalta täysin ylös :o (hieman ehkä takkuili loppu ojennus)
että semmosta !!!
mihin näillä nykyajan uusilla varusteilla oikein pystytään ?!?
paljonko kiri ja kazmaijer (en tiiä kuinka kirjoitetaan) olisivat saaneet nykyisillä varusteilla ???

Edit: Siirrän tämän myös tuonne foorumin puolelle. -OP-
"You get out what you put in "

Ryan Kennelly


Palaa sivulle “Muut treenipäiväkirjat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa