Asettuminen penkin aloitusasentoon (Bench press setup)

Keskustelua voimaharjoittelusta.

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

peesu
Aktiivi Jäsen
Viestit: 412
Liittynyt: Pe Kesä 30, 2006 8:03 pm

Asettuminen penkin aloitusasentoon (Bench press setup)

ViestiKirjoittaja peesu » Ma Huhti 05, 2010 10:54 am

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lVSxpx6X53Y[/youtube]

Alkanu tässä enemmän mietiskeleen tota virittäytymistä penkin aloitusasentoon ja kokeilin viime kerralla tapaa joka tuossa videossa selitetään (alkaa kohdasta 2:30).

Kävi vähä niiku lotossa et yks kerta 20:stä nasahti aikalailla kohilleen ja oikeesti tunsin oloni siinä piukeeks ku viulun kieli :lol:
Ongelma täs on et ku käy parilla-kolmella eri salilla nosteleen ja kaikissa on erilainen penkki ni toi aloituspaikka mistä itteensä lähtee kippaan on aina eri. Tai siis sen huomasin tossa et ku tota ei kunnolla osaa ni mun täytyy rojahtaa kerralla siihen oikeeseen paikkaan. Jos päästyä pötkölleen aloin siinä itteeni liikuttaan ni se piukeus katos sen siliän tien :oops:

Vai olisko olemassa jotain helpompaa tapaa virittää norja varteni laukaisuasentoon? :lol:

peesu
Aktiivi Jäsen
Viestit: 412
Liittynyt: Pe Kesä 30, 2006 8:03 pm

ViestiKirjoittaja peesu » Ti Huhti 06, 2010 6:15 pm

Moi

Ylläpito saa lakkauttaa/poistaa käyttäjätunnuksella "peesu" olevan tilini.

-pete-

Avatar
cartman
Aktiivi Jäsen
Viestit: 243
Liittynyt: La Touko 29, 2004 4:00 pm
Paikkakunta: helsinki

Re: Asettuminen penkin aloitusasentoon (Bench press setup)

ViestiKirjoittaja cartman » Su Huhti 11, 2010 4:31 am

peesu kirjoitti:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lVSxpx6X53Y[/youtube]

Alkanu tässä enemmän mietiskeleen tota virittäytymistä penkin aloitusasentoon ja kokeilin viime kerralla tapaa joka tuossa videossa selitetään (alkaa kohdasta 2:30).

Kävi vähä niiku lotossa et yks kerta 20:stä nasahti aikalailla kohilleen ja oikeesti tunsin oloni siinä piukeeks ku viulun kieli :lol:
Ongelma täs on et ku käy parilla-kolmella eri salilla nosteleen ja kaikissa on erilainen penkki ni toi aloituspaikka mistä itteensä lähtee kippaan on aina eri. Tai siis sen huomasin tossa et ku tota ei kunnolla osaa ni mun täytyy rojahtaa kerralla siihen oikeeseen paikkaan. Jos päästyä pötkölleen aloin siinä itteeni liikuttaan ni se piukeus katos sen siliän tien :oops:

Vai olisko olemassa jotain helpompaa tapaa virittää norja varteni laukaisuasentoon? :lol:



Tulisi mieleen pari juttua jotka voisi auttaa asiassa.

1. Mikäli olet etniseen afro-amerikkalaiseen vähemmistöön kuuluva lääri, kuten BILL COSBY, niin kysy vaimoltasi.

2. Mikäli olet lesbo-demari-puhevaurio-kukkahattutäti-petturi-hyssyttäjä-femakko, kysy taas mieheltäsi. Pääasia kunhan et usko itsesi.

3. Vaihda velat saataviksi...(no ihan miten itse haluat)..onhan kivaa edes vähän aikaa..

4. Älä pyydä J****o H******a:laa edes minkin rehuksi...ei tartu tuo tyhmän väärään suuntaan kumartavan idiootin kusipäisyys viattomiin eläimiin.....

5. Vuonna 1999 tapahtui Hämeessä jotain vinhaa (puukkotehtaan otusten mielestä), joka säväytti lehdistöä....selvitä tuo ja ole ihmeellinen ; )
Kuka näissä käsissä ei pysy niin mun puolesta menköön minne haluaa...

Avatar
cartman
Aktiivi Jäsen
Viestit: 243
Liittynyt: La Touko 29, 2004 4:00 pm
Paikkakunta: helsinki

Re: Asettuminen penkin aloitusasentoon (Bench press setup)

ViestiKirjoittaja cartman » Su Huhti 11, 2010 9:46 am

cartman kirjoitti:
peesu kirjoitti:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lVSxpx6X53Y[/youtube]

Alkanu tässä enemmän mietiskeleen tota virittäytymistä penkin aloitusasentoon ja kokeilin viime kerralla tapaa joka tuossa videossa selitetään (alkaa kohdasta 2:30).

Kävi vähä niiku lotossa et yks kerta 20:stä nasahti aikalailla kohilleen ja oikeesti tunsin oloni siinä piukeeks ku viulun kieli :lol:
Ongelma täs on et ku käy parilla-kolmella eri salilla nosteleen ja kaikissa on erilainen penkki ni toi aloituspaikka mistä itteensä lähtee kippaan on aina eri. Tai siis sen huomasin tossa et ku tota ei kunnolla osaa ni mun täytyy rojahtaa kerralla siihen oikeeseen paikkaan. Jos päästyä pötkölleen aloin siinä itteeni liikuttaan ni se piukeus katos sen siliän tien :oops:

Vai olisko olemassa jotain helpompaa tapaa virittää norja varteni laukaisuasentoon? :lol:



Tulisi mieleen pari juttua jotka voisi auttaa asiassa.

1. Mikäli olet etniseen afro-amerikkalaiseen vähemmistöön kuuluva lääri, kuten BILL COSBY, niin kysy vaimoltasi.

2. Mikäli olet lesbo-demari-puhevaurio-kukkahattutäti-petturi-hyssyttäjä-femakko, kysy taas mieheltäsi. Pääasia kunhan et usko itsesi.

3. Vaihda velat saataviksi...(no ihan miten itse haluat)..onhan kivaa edes vähän aikaa..

4. Älä pyydä J****o H******a:laa edes minkin rehuksi...ei tartu tuo tyhmän väärään suuntaan kumartavan idiootin kusipäisyys viattomiin eläimiin.....

5. Vuonna 1999 tapahtui Hämeessä jotain vinhaa (puukkotehtaan otusten mielestä), joka säväytti lehdistöä....selvitä tuo ja ole ihmeellinen ; )


....ja kohdalla viisi ei ole mitään perää...joten nukkukaa rauhassa ja lopettakaa se kuuklaaminen.....kokeilkaa vaikka kerrankin OIKEASTI reenata kovaa ja syödä maha täyteen jumpan jälkeen, ILMAN MITÄÄN HELVETIN LASKELMIA...jos heikko luenne sitä vaan mitenkään kestää...

KEEP IT SIMPLE...WORK HARD UNTIL YOU ARE TIRED...EAT ENOUGH, DON'T STARVE...SLEEP WELL AND REST ENOUGH....OTHERWISE, JUST SHOT YOUR SELF, STUPID....
Kuka näissä käsissä ei pysy niin mun puolesta menköön minne haluaa...

petri hietamäki
Aktiivi Jäsen
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 4:21 pm
Paikkakunta: kokkola

ViestiKirjoittaja petri hietamäki » Ke Touko 05, 2010 9:26 pm

alaselkävikaisille voimailijoille
miettikää mahtaako syy olla penkkipunnerrus ja jatkuva kaaren vääntäminen??
itellä se suurin syy ja todellisuudessa siitä ei ole(ainaka minulle juuri mitään hyötyä) taas täs kevään kisoissa huomasin mistä johtu alaselän kivut
miksi vääntää kaarta jos jää seuraava vetoreeni vetämättä tulehtuneen alaselän takia............

asiasta toiseen:
ja toinen paha on syväkyykyt jos tuntuu et kyykky ottaa selkään miettikää ja kokeilkaa ja kannattaako se. jos vaikka ottais pikkuriikkisen korkeammalta reenit ni vois olla et sitä pystyis reenan eikä tarttis päivitellä::::

minulle huomattava helpotus oli nää pro kyykkyt ku ei tartte mennä ylisyvään!!
mutta jos nyt vielä kilpailisin ipfässä tekisin monen asian toisin sen verta on oppia tullut pro puolelta suurin opetus kyykkytekniikka

Avatar
Sakari Selkäinaho
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1205
Liittynyt: La Marras 01, 2003 7:58 pm

ViestiKirjoittaja Sakari Selkäinaho » Pe Touko 07, 2010 9:48 am

22.5. penkkiseminaarissa BullFarmilla tämäkin asia käydään kohta kohdalta läpi.

Miten tukevoittaa nostoasentoa ja miten ottaa liikeradasta 2-3 senttiä, jopa 5 senttiä pois.


Palaa sivulle “Voimaharjoittelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa