Jalka puutuu! WTF!

Keskustelua voimaharjoittelusta.

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

Hullujussi
Paskahousu
Viestit: 69
Liittynyt: La Heinä 31, 2004 9:29 pm

Jalka puutuu! WTF!

ViestiKirjoittaja Hullujussi » To Joulu 09, 2004 6:09 pm

Nyt on pari päivää ihmeellisesti oikea jalka puutunut ja pientä kipua tuntunut tuossa akillesjänteen yläpuolella ja nilkassa. Tän huomaa varsinkin kun istahtaa hetkeksi, ihan kuin veri ei kiertäisi kunnolla. Aamulla herätessäkin jalat tuntui vähän voimattomilta, kävin kuitenkin vetämässä ja kyykkäämässä ja ihan ok kulki, mutta tuo jalka edelleenkin vittuilee  :azz:
Mikähän perkele mahtaa olla? Selkäkin on pitkästä aikaa tuntunut ihan hyvältä, joten sieltä ei pitäisi säteillä kipua. Venyttelykään ei tunnu auttavan... Vinkit ovat tervetulleita!  :chainsaw:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Joulu 09, 2004 6:11 pm

Mulla puutuu oikee käsi! :D Mulla noi nilkat puutuu välillä kanssa tosi pahasti,mutta ei ne ikinä tommoseks mee. Mites olis lääkäri?

Hullujussi
Paskahousu
Viestit: 69
Liittynyt: La Heinä 31, 2004 9:29 pm

ViestiKirjoittaja Hullujussi » To Joulu 09, 2004 6:21 pm

OP kirjoitti:Mites olis lääkäri?

Ei saatana! :lol: Se on kyllä viiminen vaihtoehto.  :tock:
No vakavasti puhuen, mulle on alaselän takia jo aika varattuna tonne puolentoista viikon päähän. Se kipuili syksyllä ja vähän kierokin toi selkä tuntuns olevan, joten magneettikuvat varmaan kannattaa ottaa. Voihan se olla, että tää jalkakipukin säteilee tuolta jostain alaselästä, mistäpä noista tietää. Täytyy siis tästäkin mainita lääkärille. Nyt kiinnostaisi, että miten sitä kitkuttelisi seuraavat kymmenen päivää...
Ei tämä kipu (vielä) sietämätöntä ole, mutta vittumaista silti. Jospa sitä yrittäisi hieromalla ja kylmä/kuuma-suihkuilla saada veren kiertämään vaikka väkisin :idea:

Tatu Karhu
YLLÄPITO
YLLÄPITO
Viestit: 7116
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 12:10 pm
Paikkakunta: Naantali

ViestiKirjoittaja Tatu Karhu » To Joulu 09, 2004 6:58 pm

Mahdollisesti hermopinne lantiossa koitappa käydä kovakätisellä hierojalla.
Ja OP se käden puutuminen johtuu 90% varmuudella yläselän lihasten aiheyttamasta peineesta käsivarren hermotukseen eli hierojalle mars...
Vanha voimailee sisulla ja sydämmellä.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Joulu 09, 2004 7:03 pm

Mesikämmen kirjoitti:Mahdollisesti hermopinne lantiossa koitappa käydä kovakätisellä hierojalla.
Ja OP se käden puutuminen johtuu 90% varmuudella yläselän lihasten aiheyttamasta peineesta käsivarren hermotukseen eli hierojalle mars...


Itseasiassa se on toi mun tarveyskeskuksen teloma käteni... Ei oo treeniperästä.

Avatar
Eero
Aktiivi Jäsen
Viestit: 6208
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 7:46 am

Re: Jalka puutuu! WTF!

ViestiKirjoittaja Eero » To Joulu 09, 2004 7:20 pm

Hullujussi kirjoitti:Nyt on pari päivää ihmeellisesti oikea jalka puutunut ja pientä kipua tuntunut tuossa akillesjänteen yläpuolella ja nilkassa. Tän huomaa varsinkin kun istahtaa hetkeksi, ihan kuin veri ei kiertäisi kunnolla. Aamulla herätessäkin jalat tuntui vähän voimattomilta, kävin kuitenkin vetämässä ja kyykkäämässä ja ihan ok kulki, mutta tuo jalka edelleenkin vittuilee  :azz:
Mikähän perkele mahtaa olla? Selkäkin on pitkästä aikaa tuntunut ihan hyvältä, joten sieltä ei pitäisi säteillä kipua. Venyttelykään ei tunnu auttavan... Vinkit ovat tervetulleita!  :chainsaw:


Ai ihanuus,tuollaista olen sulta odottanutkin.....
Se on kun muita haukkuu niin kyllä se takaisin tulee jotenkin....

Hullujussi
Paskahousu
Viestit: 69
Liittynyt: La Heinä 31, 2004 9:29 pm

Re: Jalka puutuu! WTF!

ViestiKirjoittaja Hullujussi » To Joulu 09, 2004 7:49 pm

Eero kirjoitti:Ai ihanuus,tuollaista olen sulta odottanutkin.....
Se on kun muita haukkuu niin kyllä se takaisin tulee jotenkin....

Ahaa, se on kato karman laki sitte.  :azz:
Noh, hyvä kuitenki että tää on tavalla tai toisella ansaittua, tökkikää vaan voodoo-nukkeja neuloilla, kyllä mää kestän!  :mrblue:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Joulu 09, 2004 9:01 pm

Tämä off-asia tulikin sitten käsiteltyä tämän threadin osalta. Solvausta ja tökkimistä saa jatkaa yv ja email muodossa. :wink:


Palaa sivulle “Voimaharjoittelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa