Kenneth Tallqvist kärähti

Yleistä höpinää.

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

Tuomas
Varavaltuutettu
Viestit: 830
Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 2:19 pm
Paikkakunta: Forssa

ViestiKirjoittaja Tuomas » Ke Helmi 02, 2005 2:32 pm

Intep kirjoitti:Kuulemma tuo uusi "designsteroidi" DMT ei ollut vielä kerinnyt urheilijoiden käyttöön. Kyllä noilla ameriikan proffilla taitaa olla työt vähissä tai ei, kuiteski kehitellää kaikennäköisiä aineita.

Jossakin vaiheessa kuitenkin napsahtaa, vaikka olisi kuinka hieno design-tuote.
-Riippumaton kannattaja-

Winnie
Viestit: 75
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 10:18 pm

ViestiKirjoittaja Winnie » Ke Helmi 02, 2005 2:33 pm

Testi ainakin toimii, kun joku jäi kiinni. Taisi tällä kertaa jäädä kuitenkin kiinni melkoisen yllättävä jamppa. Kraftsportin sivuilta mietiskelyä hemmosta:

Lyftaren har under många år varit en stor motståndare till allt vad doping gäller och han har även varit kritisk över att testerna ibland skötts dåligt på större mästerskap. Han har också med all säkerhet testats ett stort antal gånger under de senaste åren utan några positiva testsvar. Enligt rykten så är hans egen version av det hela att testet var positivt på grund av att han i god tro ätit ett kosttillskott inköpt i en lokal butik på fastlandet. Just kosttillskott är något som i princip alla som åker fast för doping skyller på. Huruvida detta stämmer vill vi inte gå in på varken i just detta fall eller något annat, men helt klart är att bara för att man köper ett kosttillskott i en butik här hemma så betyder det inte att det är grönt att använda för en tävlingsaktiv idrottsman.


Pjoteiinihojmoonijauhoa hammastahnassa taas. :shock:

Yhtäältä, kunnia meni. Toisaalta, maine kasvoi.
Viimeksi muokannut Winnie, Ke Helmi 02, 2005 2:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

j. henriksson
Aktiivi Jäsen
Viestit: 252
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 1:00 pm
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja j. henriksson » Ke Helmi 02, 2005 2:33 pm

Harmi että osui Suomen IPF:n ykkösvoimanostajaan. Yksi käry ei kuitenkaan lajia tai liittoa puhdista. Muissa maissa samoja rautoja onneksi nostetaan puhtaina... :roll:

KR
Erilainen
Viestit: 1381
Liittynyt: Su Loka 26, 2003 3:49 pm

ViestiKirjoittaja KR » Ke Helmi 02, 2005 2:35 pm

j. henriksson kirjoitti:Harmi että osui Suomen IPF:n ykkösvoimanostajaan. Yksi käry ei kuitenkaan lajia tai liittoa puhdista. Muissa maissa samoja rautoja onneksi nostetaan puhtaina... :roll:


Aivan totta. Onko se niin että suomessa on todellakin kovempi seula kuin muissa maissa? Olin jostain lukevinani joskus..korjatkaa jos olen väärässä.

Patrik
Patte-setä
Viestit: 2087
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2003 12:24 pm
Paikkakunta: Pori

ViestiKirjoittaja Patrik » Ke Helmi 02, 2005 2:42 pm

Huippu urheilu ja menestys on vaikea yhtälö.
Hullu saa olla muttei tyhmä

Tuomas
Varavaltuutettu
Viestit: 830
Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 2:19 pm
Paikkakunta: Forssa

ViestiKirjoittaja Tuomas » Ke Helmi 02, 2005 2:43 pm

KR kirjoitti:Aivan totta. Onko se niin että suomessa on todellakin kovempi seula kuin muissa maissa? Olin jostain lukevinani joskus..korjatkaa jos olen väärässä.

Pohjoismaissa yleensäkin on tiukka testaus.
Itäeuroopassa ei kait testata käytännössä olleenkaan harjoituskaudella.
-Riippumaton kannattaja-

KR
Erilainen
Viestit: 1381
Liittynyt: Su Loka 26, 2003 3:49 pm

ViestiKirjoittaja KR » Ke Helmi 02, 2005 2:44 pm

Mutta jokatapauksessa, on turhaa ketään moittia sen doupin takia liikaa. Kova nostajahan tuo talle on jokatapauksessa, kyllä se on sitä työtä varmaan monta vuotta tehny että on tollaset tulokset. Vai mitä?

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Helmi 02, 2005 2:46 pm

KR kirjoitti:
OP kirjoitti:Ei ole tarkotus provota,mutta haluaisin ihan mielenkiinnosta kysyä minkä tähden naturaali ja IPF:ssä kilpailemista suunnitteleva nostaja näkee tässä jotain huvittavaa?


Huvittavinta on se että kun paasataan ipf:n pyhyydestä ja kaikesta...nooh ei viitsi taas sanasotia aloittaa...
Lähinnä se että, 2000-luvulla ihmiset ovat vieläkin niin "sokeita" ja uskovat puhtauteen, sanomattakin selvää mitä se touhu on kun huipulla ollaan, harmillista mutta ei voie mittää.
Ja tässä nyt ei yleistetty että kaikki huiput ipf:ssä käyttävät, onhan siellä paljon poikkeuksia. Esim. Tuomas, joka en tehnyt pirusti töitä natuna että on päässyt tonne huipulle!

Miller sanoi joskus että, se on naurettavaa kun ihmiset jotka douppaavat menevät nostamaan liittoihin missä on kieletty douppaaminen, menisivät liittoon missä se ei ole kielletty...olen samoilla linjoilla.


Toi sun ensimmäinen kommentti leimaa ihan suoraan koko IPF:n tekopyhäksi roinaliitoksi,jossa kaikki kumminkin käyttävät ja nyt puhut sitten Tuomaksesta samassa postauksessa esimerkkinä,että puhtaanakin voi pärjätä.....

En edelleenkään ymmärrä minkä takia toi IPF:n "tekopyhyys" jotenkin koskettaisi sua henkilökohtaisesti, jos olisit joku Mike Miller niin sitten ymmärtäisin,mutta annetaan tämän asian enivei olla.... :)

Tatu Karhu
YLLÄPITO
YLLÄPITO
Viestit: 7116
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 12:10 pm
Paikkakunta: Naantali

ViestiKirjoittaja Tatu Karhu » Ke Helmi 02, 2005 2:48 pm

OP kirjoitti:
KR kirjoitti:
OP kirjoitti:Ei ole tarkotus provota,mutta haluaisin ihan mielenkiinnosta kysyä minkä tähden naturaali ja IPF:ssä kilpailemista suunnitteleva nostaja näkee tässä jotain huvittavaa?


Huvittavinta on se että kun paasataan ipf:n pyhyydestä ja kaikesta...nooh ei viitsi taas sanasotia aloittaa...
Lähinnä se että, 2000-luvulla ihmiset ovat vieläkin niin "sokeita" ja uskovat puhtauteen, sanomattakin selvää mitä se touhu on kun huipulla ollaan, harmillista mutta ei voie mittää.
Ja tässä nyt ei yleistetty että kaikki huiput ipf:ssä käyttävät, onhan siellä paljon poikkeuksia. Esim. Tuomas, joka en tehnyt pirusti töitä natuna että on päässyt tonne huipulle!

Miller sanoi joskus että, se on naurettavaa kun ihmiset jotka douppaavat menevät nostamaan liittoihin missä on kieletty douppaaminen, menisivät liittoon missä se ei ole kielletty...olen samoilla linjoilla.


Toi sun ensimmäinen kommentti leimaa ihan suoraan koko IPF:n tekopyhäksi roinaliitoksi,jossa kaikki kumminkin käyttävät ja nyt puhut sitten Tuomaksesta samassa postauksessa esimerkkinä,että puhtaanakin voi pärjätä.....

En edelleenkään ymmärrä minkä takia toi IPF:n "tekopyhyys" jotenkin koskettaisi sua henkilökohtaisesti, jos olisit joku Mike Miller niin sitten ymmärtäisin,mutta annetaan tämän asian enivei olla.... :)


Juu tää keskustelu ei johda mihinkään...
Vanha voimailee sisulla ja sydämmellä.

leomax
Viestit: 18
Liittynyt: Ma Maalis 01, 2004 1:48 pm

ViestiKirjoittaja leomax » Ke Helmi 02, 2005 2:51 pm

älkää syökö testo boostereita

KR
Erilainen
Viestit: 1381
Liittynyt: Su Loka 26, 2003 3:49 pm

ViestiKirjoittaja KR » Ke Helmi 02, 2005 2:52 pm

OP kirjoitti:
KR kirjoitti:
OP kirjoitti:Ei ole tarkotus provota,mutta haluaisin ihan mielenkiinnosta kysyä minkä tähden naturaali ja IPF:ssä kilpailemista suunnitteleva nostaja näkee tässä jotain huvittavaa?


Huvittavinta on se että kun paasataan ipf:n pyhyydestä ja kaikesta...nooh ei viitsi taas sanasotia aloittaa...
Lähinnä se että, 2000-luvulla ihmiset ovat vieläkin niin "sokeita" ja uskovat puhtauteen, sanomattakin selvää mitä se touhu on kun huipulla ollaan, harmillista mutta ei voie mittää.
Ja tässä nyt ei yleistetty että kaikki huiput ipf:ssä käyttävät, onhan siellä paljon poikkeuksia. Esim. Tuomas, joka en tehnyt pirusti töitä natuna että on päässyt tonne huipulle!

Miller sanoi joskus että, se on naurettavaa kun ihmiset jotka douppaavat menevät nostamaan liittoihin missä on kieletty douppaaminen, menisivät liittoon missä se ei ole kielletty...olen samoilla linjoilla.


Toi sun ensimmäinen kommentti leimaa ihan suoraan koko IPF:n tekopyhäksi roinaliitoksi,jossa kaikki kumminkin käyttävät ja nyt puhut sitten Tuomaksesta samassa postauksessa esimerkkinä,että puhtaanakin voi pärjätä.....

En edelleenkään ymmärrä minkä takia toi IPF:n "tekopyhyys" jotenkin koskettaisi sua henkilökohtaisesti, jos olisit joku Mike Miller niin sitten ymmärtäisin,mutta annetaan tämän asian enivei olla.... :)


Miten asiat ottaa, se oli lähinnä sitä että en pidä itse ipfää sen pyhempänä liittona kuin muitakaan ja laitoin vain siihen että poikkeuksia on ja tottakai oman kaupungin poikia pitää tukea, ihmiset osaavat olla erinäisen tyhmiä nykyään. Read between lines bi**tt***hhh! :wink:
Se mua koskettaa henkilökohtaisesti että ihmiset luulevat kaiken olevan mustavalkoista, sinä OP mukaan lukien, samoin minä samoin koko vitun planeetta. voi peenvee, kuin kaikki on niin vaikeeta taas...
Voisitko OP kertoa tähän nyt sitten mikä on totta ja mikä ei, ja mikä on oikein ja mikä ei? Kiitän etukäteen, sillä tulen taas entistä viisaamaksi kun kerrot miten asiat on.

Mikko Korhonen
Aktiivi Jäsen
Viestit: 483
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 5:45 pm
Paikkakunta: Oulu

ViestiKirjoittaja Mikko Korhonen » Ke Helmi 02, 2005 2:54 pm

MKH

Tuo minun kommentti, että näyttää siltä, etteivät kaikki ole puhtailla matkassa, oli sarkasmia. Olisi varmaan pitänyt laittaa hymiö perään.

Kyllä minä olen aina tiennyt, että voimanostossa ja muussakin urheilussa, on ollut huijareita, on huijareita ja tulee olemaan huijareita.

Avatar
Janne.H
YLLÄPITO
YLLÄPITO
Viestit: 2631
Liittynyt: To Kesä 05, 2003 10:02 am
Paikkakunta: Forssa

ViestiKirjoittaja Janne.H » Ke Helmi 02, 2005 2:58 pm

Patrik kirjoitti:Huippu urheilu ja menestys on vaikea yhtälö.


JUU NÄIN ON :evil:
"You get out what you put in "
Ryan Kennelly

j. henriksson
Aktiivi Jäsen
Viestit: 252
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 1:00 pm
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja j. henriksson » Ke Helmi 02, 2005 3:02 pm

Kuka muuten päättää ketkä testataan ja milloin? Onko tietoa? :?:

Vieraissa
Stadin veteraani
Viestit: 2628
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 7:09 pm
Paikkakunta: Rööperi

ViestiKirjoittaja Vieraissa » Ke Helmi 02, 2005 3:05 pm

j. henriksson kirjoitti:Kuka muuten päättää ketkä testataan ja milloin? Onko tietoa? :?:


ADT:llä on testipuuli ainakin maajoukkuenostajille. Yksittäiset päätökset testattavista ja testien ajankohdasta lienevät salaista tietoa.

Petteri

Tuomas
Varavaltuutettu
Viestit: 830
Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 2:19 pm
Paikkakunta: Forssa

ViestiKirjoittaja Tuomas » Ke Helmi 02, 2005 3:10 pm

Joo, maajoukkuelistalle kun nimi napsahti ekan kerran, niin sitten alkoi myös yllätys/harjoituskauden testit.

Muuten kait kisoissa menee arvalla, paitsi kv. ennätyksen tekijä testataan aina.
Mun mielestä pitäis testata myös SE:n tekijät aina.
-Riippumaton kannattaja-

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Helmi 02, 2005 3:31 pm

KR kirjoitti:
OP kirjoitti:
KR kirjoitti:
OP kirjoitti:Ei ole tarkotus provota,mutta haluaisin ihan mielenkiinnosta kysyä minkä tähden naturaali ja IPF:ssä kilpailemista suunnitteleva nostaja näkee tässä jotain huvittavaa?


Huvittavinta on se että kun paasataan ipf:n pyhyydestä ja kaikesta...nooh ei viitsi taas sanasotia aloittaa...
Lähinnä se että, 2000-luvulla ihmiset ovat vieläkin niin "sokeita" ja uskovat puhtauteen, sanomattakin selvää mitä se touhu on kun huipulla ollaan, harmillista mutta ei voie mittää.
Ja tässä nyt ei yleistetty että kaikki huiput ipf:ssä käyttävät, onhan siellä paljon poikkeuksia. Esim. Tuomas, joka en tehnyt pirusti töitä natuna että on päässyt tonne huipulle!

Miller sanoi joskus että, se on naurettavaa kun ihmiset jotka douppaavat menevät nostamaan liittoihin missä on kieletty douppaaminen, menisivät liittoon missä se ei ole kielletty...olen samoilla linjoilla.


Toi sun ensimmäinen kommentti leimaa ihan suoraan koko IPF:n tekopyhäksi roinaliitoksi,jossa kaikki kumminkin käyttävät ja nyt puhut sitten Tuomaksesta samassa postauksessa esimerkkinä,että puhtaanakin voi pärjätä.....

En edelleenkään ymmärrä minkä takia toi IPF:n "tekopyhyys" jotenkin koskettaisi sua henkilökohtaisesti, jos olisit joku Mike Miller niin sitten ymmärtäisin,mutta annetaan tämän asian enivei olla.... :)


Miten asiat ottaa, se oli lähinnä sitä että en pidä itse ipfää sen pyhempänä liittona kuin muitakaan ja laitoin vain siihen että poikkeuksia on ja tottakai oman kaupungin poikia pitää tukea, ihmiset osaavat olla erinäisen tyhmiä nykyään. Read between lines bi**tt***hhh! :wink:
Se mua koskettaa henkilökohtaisesti että ihmiset luulevat kaiken olevan mustavalkoista, sinä OP mukaan lukien, samoin minä samoin koko vitun planeetta. voi peenvee, kuin kaikki on niin vaikeeta taas...
Voisitko OP kertoa tähän nyt sitten mikä on totta ja mikä ei, ja mikä on oikein ja mikä ei? Kiitän etukäteen, sillä tulen taas entistä viisaamaksi kun kerrot miten asiat on.


Jatkamme KR:n kanssa taas YV:nä hedelmällistä keskustelua.

Avatar
Teemu Sinisalo
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1257
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 10:27 pm
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Teemu Sinisalo » Ke Helmi 02, 2005 3:36 pm

Eiks tää ookaan "yleinen keskustelu"? Avatkaa tolle aiheella oma thread, niin ei tarvi tätä peenjauhannalla sotkea. Se vois olla ihan paikallaan, niin ei tarvis sitä erikseen sit pohtia.

Testilistalla on sitten, kun on nimensä vetäny sitoumuspaperiin alle.

MKH
Aktiivi Jäsen
Viestit: 100
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2004 2:17 pm

ViestiKirjoittaja MKH » Ke Helmi 02, 2005 3:58 pm

Mikko Korhonen kirjoitti:MKH

Tuo minun kommentti, että näyttää siltä, etteivät kaikki ole puhtailla matkassa, oli sarkasmia. Olisi varmaan pitänyt laittaa hymiö perään.

Kyllä minä olen aina tiennyt, että voimanostossa ja muussakin urheilussa, on ollut huijareita, on huijareita ja tulee olemaan huijareita.


Kunhan nyt heitin.

Avatar
Mikko Backman
Hese - PRO
Viestit: 1643
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 2:06 am
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Mikko Backman » Ke Helmi 02, 2005 4:29 pm

Tuomas kirjoitti:
Intep kirjoitti:Kuulemma tuo uusi "designsteroidi" DMT ei ollut vielä kerinnyt urheilijoiden käyttöön. Kyllä noilla ameriikan proffilla taitaa olla työt vähissä tai ei, kuiteski kehitellää kaikennäköisiä aineita.

Jossakin vaiheessa kuitenkin napsahtaa, vaikka olisi kuinka hieno design-tuote.


Ei napsahda, jos siitä ei kukaan puhuisi. On vaikea testata jotain, jos et tiedä mitä testata.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa