Uudet jäsenet esittelyt tänne!

Yleistä höpinää.

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

Rami-64
Vanha miäs Turust!
Viestit: 4679
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 10:36 pm
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Rami-64 » Su Maalis 23, 2008 11:34 pm

jv81 kirjoitti:hei kaikki!

Joo eli olen tällainen noin kuukauden penkkipunnerrusta harrastanut kaveri, mutta painojen kanssa on tullut sähellettyä jo vuosia. Jalkojen treenaamisen jouduin jättämään selän ja jalkojen ongelmien takia vähemmälle. Toivottavasti saatte viesteistäni selvää kun en ole ennen tämmösiä kirjotellut.  :uptosmth:

Tarkoitus olisi kokeilla raw kisoja viimeistään 2009 aikana!


Minkä ikäinen ja kokoinen kaveri kyseessä?

jv81
Viestit: 2
Liittynyt: Su Maalis 23, 2008 3:35 pm
Paikkakunta: itä-suomi

ViestiKirjoittaja jv81 » Ma Maalis 24, 2008 9:48 am

Rami-64 kirjoitti:
jv81 kirjoitti:hei kaikki!

Joo eli olen tällainen noin kuukauden penkkipunnerrusta harrastanut kaveri, mutta painojen kanssa on tullut sähellettyä jo vuosia. Jalkojen treenaamisen jouduin jättämään selän ja jalkojen ongelmien takia vähemmälle. Toivottavasti saatte viesteistäni selvää kun en ole ennen tämmösiä kirjotellut.  :uptosmth:

Tarkoitus olisi kokeilla raw kisoja viimeistään 2009 aikana!


Minkä ikäinen ja kokoinen kaveri kyseessä?




26 vuotinen ja painoa 137kg rasvaakin on toki kertynyt :roll: tarkoitus olisi laihduttaa kanssa. Painoilla olen treenannut pennusta asti.

Lejonq
Aktiivi Jäsen
Viestit: 113
Liittynyt: La Huhti 19, 2008 6:12 am
Paikkakunta: Hämeenlinnan Lammi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lejonq » La Huhti 19, 2008 9:26 am

Aurinkoista huomenta kaikille!

Jonkin aikaa palstaa lukeneena päätin rekisteröityä mukaan joukkoon iloiseen. Olen Hanna, reilu kolmekymppinen tytteliini.
Viime vuosituhannella treenasin ja kisasinkin voimanostossa, vaan tässä on muutama vuosi vierähtänyt pallon perässä kaukalossa sekä nurmikentällä. Voimailukin on tänä aikana siirtynyt tänne nettiin :)
Viime keväänä sitten meinasin notta nyt ei enää jalat kipitä siihen tahtiin, että nuoremmilleen pärjäis ja päätin mukavuussyistä siirtyä uudelleen ihan vaan "salilla käymiseen".
Salilla käyminenhän ei sitten ollutkaan kivaa ja siellä piti alkaa tosissaan treenaamaan. Viime syksynä pollareitten penkki SM-kultaa N60 sarjassa. Nostin sillä 10 vuotta vanhalla inzerillä, nyttemmin se on sentään haudattu ja tuoreempia vermeitä hankittu ;)
Siitäkös kilpailuvietti villiintyi, seurauksena tältä viikolta polliisien SM-kultaa voimanostossa (sekä pisteissä paras naisnostaja) ja SM-hopiaa sotilaspenkissä.
Kisaenkat on nyt piiiiitkän tauon jälkeen
PP 65kg, JK (raw) 100kg ja MN (raw) 130kg
sotilaspenkki 19 toistoa, tanko 40 kg.

Seuraavia kisoja tähytään jo, vaan enpä tiiä kehtaanko treenipäiväkirjaa julkistaa, metodit kun on nekin sieltä viime vuosituhannelta :)
Mutta kattellaan miten tää tästä lähtee ja kuinka paikat kestää.

Kovia treenejä kaikille!

Avatar
Janne.H
YLLÄPITO
YLLÄPITO
Viestit: 2631
Liittynyt: To Kesä 05, 2003 10:02 am
Paikkakunta: Forssa

ViestiKirjoittaja Janne.H » La Huhti 19, 2008 4:23 pm

Lejonq kirjoitti:
Seuraavia kisoja tähytään jo, vaan enpä tiiä kehtaanko treenipäiväkirjaa julkistaa, metodit kun on nekin sieltä viime vuosituhannelta :)
Mutta kattellaan miten tää tästä lähtee ja kuinka paikat kestää.

Kovia treenejä kaikille!


Tervetuloa foorumille rohkeasti vain treenipäivyriä pystyyn...
se on tutkittu juttu et tänne laittaa päivyrin niin tuloksen lähtee suorastaan nousuun kohisten :lol:

Treeni tsemiä sinnekin !!!

Terv.Janne.H
"You get out what you put in "
Ryan Kennelly

sunde69
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Huhti 16, 2008 9:27 pm
Paikkakunta: äänekoski

ViestiKirjoittaja sunde69 » Su Huhti 27, 2008 9:29 am

no niin löysin nyt tällaisen esittely osionkin ni laitetaan jotain tietoa ukosta.Eli olen 26 vuotias kaveri ja omaan pitkän urheilutaustan pääasiassa jalkapalloa ja siinä sivussa lajinomaista puntti harjoittelua.noin vuosi sitten pienien jalkavammojen ja sitä kautta syntyneen motivaatiopuutteen takia päätin lopettaa täysin ton pallon potkimisen ja siirtyä puntti hommiin.tarkoituksena olisi osallistua erilaisiin penkkipunnerruskilpailuihin ja ehkä myöhemmin<sit myös voimannostoon,mut ei ainakaan vielä ole jaksanu kyykkäillä:)
sarja missä meinasin kokeilla rahkeitani on näillä näkymin 100kg ja tuloksiani voi alkaa seuraileen täällä foorumilla,mutta tavoitteista voisin sanoa sen verran et olisi kiva tuoda lisää säpinää sm:kisojen mitalitaistoihin 100kg sarjassa hommasta tulee vaikeaa kun on kovia kavereita vastassa mutta kaikkeni annan ja katotaan mihin riittää.hauskaa kesää kaikille ja olkoon voima kanssanne....

Timo Hokkanen
Aktiivi Jäsen
Viestit: 472
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2008 7:30 pm
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja Timo Hokkanen » Ke Huhti 30, 2008 4:43 pm

Morjens vaan kaikille!
Tässä jo jonkun aikaa olen seurannut palstaa. Olen 28-vuotias huittislainen, pääasiassa sotilaspenkkailija, välillä tulee myös harrasteltua IPF:ssä paitapenkkiä aikas vaihtelevalla menestyksellä. Joskus on tullut koitettua tota voimannostoakin. Treenailu tuli aloitettua jo 1993, mutta jossain välissä tuli pidettyä 5 vuoden tauko.

HannaJ
Aktiivi Jäsen
Viestit: 103
Liittynyt: Pe Touko 30, 2008 8:54 pm
Paikkakunta: Keuruu

ViestiKirjoittaja HannaJ » Ti Kesä 10, 2008 11:32 am

Heipat,

Täällä ilmoittautuu vanha ja kankea punttailija-täti, joka ei vielä tiedä haluaako isona bf-lavoille vai viekö voimailu tyystin mukanaan. Sitä päätöstä kypsytellessä olen treenaillut voimaa ja massaa sopivassa suhteessa. :D Asustelen Äänekoskella ja treenailen siellä liikkarilla.

Ikää on kertynyt hiukan alle kolmekymmentä ja kunnollista treeniä ja syömistä on takana vajaa pari vuotta. Treenailen lähinnä mutu-tuntumalla, sarjat on välillä vitosia välillä kymppejä. Sarjapainot ovat kuitenkin nousseet kivasti ja vähän lihastakin on lyhyeen runkooni tarttunut, joten samalla systeemillä mennään ainakin toistaiseksi :D

Avatar
Eero
Aktiivi Jäsen
Viestit: 6208
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 7:46 am

ViestiKirjoittaja Eero » Ti Kesä 10, 2008 5:44 pm

Tervetuloa foorumille HannaJ

Rami-64
Vanha miäs Turust!
Viestit: 4679
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 10:36 pm
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Rami-64 » Ti Elo 19, 2008 11:00 pm

Tervetuloa vaan Kukka mukaan uusvanhanakin

Kukka
Aktiivi Jäsen
Viestit: 186
Liittynyt: Ma Loka 23, 2006 8:45 am
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Kukka » Ke Elo 20, 2008 2:40 pm

Tämä tulee nyt uudestaan, mutta kiitos Rami-64. :)

Esittäydyn nyt, kun kaksi foorumia fuusioituvat ja olen siten uusvanha kirjoittaja. :)

Treenit kohdistuvat kahvakuulaurheiluun (girevoy sport) puolitosissaan, ja muuhun voimailuun ynnämuuhun lähinnä sekalaisissa merkeissä. Muu elämä kohdistuu milloin mihinkin, lapsesta leipätyöhön ja kahvakuula-aktivismiin, melko sopivasti näitä yhdistellen. Fyysinen epämukavuusalue on se, jossa viihdyn parhaiten - siis harjoittelun kannalta.

Mutta ehkä ensi töikseni tutustun nyt ensin paremmin foorumin antiin, sisältöön ja kirjoittajiin. :)

haili
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Elo 20, 2008 7:56 am
Paikkakunta: Satakunta

ViestiKirjoittaja haili » Ke Elo 20, 2008 7:41 pm

Tervehdys,

haili lyhyesti:

Vuosimallia 1970. Mies. 192cm. Painoa reilusti. Sekalainen urheilutausta ...välissä oli valitettavasti 15v tauko, jonka aikana kertyi rasvaa kehoon turhan paljon. Uudelleen aloittelin hyvin hiljaksiin 2006.

historiaa

Voimanostossa en ole kilpaillut. Treenailin nuorempana melko tosissaan lähinnä kuulantyöntöön voimaa melkein 10 vuotta. Salienkat 90 luvulta alle 100 kiloisena on penkki +150kg, kyykky +200kg, mave +200kg, rive 130kg. Tempausta en muista. Vanha treenivihko katos muutossa. Harmi.

harjoittelu

Treenaan olympianostoja lähinnä voimanhankinta/rasvanpoltto mielessä ja niille apuliikkeinä voimanostoja. Kotisalilla on punttien lisäksi muutama kahvakuula, leka, renkaat, rekki, kuntopyörä, soutuergo, nyrkkeilysäkki, joilla sitten teen palauttavia/peruskuntoa nostavia fiiliksen mukaan. Treenejä 3...6 krt viikossa. Nostot tuli opeteltua nuorempana melko hyvin. Liikkeet ei enää niin sulavia, kun liikkuvuus/nopeus ei oo yhtä hyvä kuin ennen, mutta eiköhän ne sieltä palaudu. Pientä kulumaa on nivelissä lähinnä olkapäät ja polvet ja niihin sitä apua sitten kyselen, jos en haulla löydä.

marks
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1195
Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 11:58 am
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

ViestiKirjoittaja marks » To Elo 21, 2008 8:02 pm

Moi!

Olen tavallaan uusvanha jäsen, mulla oli tänne tunnukset mutta nyt ne luotiin uudestaan fuusioitumisen yhteydessä. Olen 32v perheellinen mies, teen istumatyötä ja kuntoutan itseäni sen aiheuttamasta jumituksesta kahvakuulatreenillä.

Kilpailen Girevoy Sport:ssa, ja intoilen lajista muutenkin. Olen myös kiinnostunut tulevaisuudessa oppimaan painonnoston tekniikkaa.

Yleensä ottaen kaikenlainen voimailu ja voimistelu kiinnostaa, omien rajojen puitteissa.

Mazze
Aktiivi Jäsen
Viestit: 997
Liittynyt: Su Elo 24, 2008 12:59 am
Paikkakunta: Raahe

ViestiKirjoittaja Mazze » Su Elo 24, 2008 1:09 am

Morjens vaan kaikille.

Eli olen 21v 175cm 73kg mies raahesta. Urheilutaustasta sen verran että pesäpalloon tuli kulutettua 10 elämästä ja tulevaisuudessa olisi tarkoitus kilpailla myös voimanostossa.

Tämän hetken vaatimattomat tulokseni on kyykky 140,penkki 100 ja mave 160,joita lähden tulevaisuudessa hilaamaan ylöspäin.

Trampas
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 12:46 am

ViestiKirjoittaja Trampas » Ti Syys 23, 2008 12:55 am

Ehtoota ja morjes vaan kaikille! Jees eli olen 20v nuori kaveri. On tullu seurattua vähän aikaa foorumia ja nyt sitten keräsin rohkeuden rekisteröityä.

Periaattees n. 5vuoden sali tausta takana, mutta parit kovat loukkaantumiset muutamanvuoden sisään laskeneet treeni kertoja paljon. Ja tietysti tuloksia.
Eli vähä niinkuin puhtaalta pöydältä alottelis.
Treenaan ihan "ittelleni". Eli mitään kisahommia en ole hakemassa jne. ainakaan vielä. :roll:

Rami-64
Vanha miäs Turust!
Viestit: 4679
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 10:36 pm
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Rami-64 » Ti Syys 23, 2008 10:16 am

Tervetuloa ja rohkeasti päivyriä pystyyn vaan.

Tammentie
Viestit: 67
Liittynyt: To Loka 09, 2008 9:10 pm
Paikkakunta: Elimäki

ViestiKirjoittaja Tammentie » To Loka 09, 2008 9:22 pm

Morjens morjens!

Olen 15-vuotias, maaliskuun loppupuolella voimanoston aloittanut nuorimies Elimäeltä. Jonkin aikaa onkin tullut keskustelupalstaa seurailtua.

Pituutta löytyy ~187cm ja painoa ~81kg. Ensimmäiset kisat olisi tarkoitus käydä suorittamassa Hartolassa 1.11.

Voimalajeista olen ollut kiinnostunut pitempääkin, vaan en jostain syystä saanut itseäni salin nurkkiin aikaisemmin, vaikka halu jonkinverran himotti. Noh, eipä mitään.

Tulosta on tässä noin puolessa vuodessa tullutkin.
Penkki raakana 85-90kg. Paitaa en toistaiseksi ole saanut toimimaan, mutta eipä paitareenejä olekkaan kuin neljä alla. Ja joka kerralla eri paita.
Kyykky löysillä trikoilla 155kg ja mave löysillä trikoilla 170kg.

Lavoilla nähdään!

Rami-64
Vanha miäs Turust!
Viestit: 4679
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 10:36 pm
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Rami-64 » To Loka 09, 2008 9:50 pm

Seurana ilmeisesti EV eli toivotetaan seurakaveri tervetulleeksi :!: Joko lähdet ensi vuoden SM:iin testaamaan kuntoa?

Tammentie
Viestit: 67
Liittynyt: To Loka 09, 2008 9:10 pm
Paikkakunta: Elimäki

ViestiKirjoittaja Tammentie » Pe Loka 10, 2008 6:42 am

Jeesjees, tavoitteena on junnuSM:t maaliskuussa ja rikkoa viiden markan yhteistulos.

EV:ssä nostan juu. Valmennuksesta voin kiittää serkkumies Auvista, AaPeeta, Laitisen Jaria, Tommia ja Heikukselan Ilkkaa. Mahtisakkia!

Tatu Karhu
YLLÄPITO
YLLÄPITO
Viestit: 7116
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 12:10 pm
Paikkakunta: Naantali

ViestiKirjoittaja Tatu Karhu » Pe Loka 10, 2008 10:10 am

Elimäellä on kyllä hyvä treeniporukka/henki!! Tervetuloa foorumille!!
Vanha voimailee sisulla ja sydämmellä.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa