Mikä näistä paras vai jokin muu?

Ravinto, lisäravinteet ja reseptit

Valvojat: Tatu Karhu, Pekka Raiha, Ylläpito

Ossi O
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 2:26 pm

Mikä näistä paras vai jokin muu?

ViestiKirjoittaja Ossi O » Su Tammi 25, 2009 10:41 pm

Heips

Olen aloittelemassa voimaharjoittelua. Tarkoituksenani on sekä lisätä massaa että voimaa. Kumpikin ovat yhtä tärkeitä tavoitteita. Ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Harjoittelu on tietysti kaiken perusta ja kova harjoittelu nimenomaan, mutta ravintohan on myös olennainen osa ja siihen liittyen palautuminen. Siispä mikä seuraavista olisi paras palautusjuoma tavoitteitani ajatellen? Vai onko jokin muu selvästi parempi? Haluan valmiin juoman ettei itse tarvitse sekoitella. Kiitoksia vihjeistä!

http://www.fast.fi/Tuotteet/muscle.html
http://www.fast.fi/Tuotteet/mass2.html
http://www.prot-top.fi/product.asp?lang=1&sua=1&tk=407680&q=ife%20ehfi&s=108

Rami-64
Vanha miäs Turust!
Viestit: 4679
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 10:36 pm
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Rami-64 » Su Tammi 25, 2009 10:53 pm

Itse käytän nykyään Skipin TopFuelia ja olen ollut tosi tyytyväinen. Sekoittuu paremmin kuin mikään mitä olen kokeillut ja sisältää puolet hiilareita eli toimii myös bulkkaamiseen.

Tatu Karhu
YLLÄPITO
YLLÄPITO
Viestit: 7116
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 12:10 pm
Paikkakunta: Naantali

ViestiKirjoittaja Tatu Karhu » Su Tammi 25, 2009 11:26 pm

Suosittelen myös TopFuelia  :thumbup:
Vanha voimailee sisulla ja sydämmellä.

Avatar
Teemu Sinisalo
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1257
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 10:27 pm
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Teemu Sinisalo » Ke Tammi 28, 2009 11:31 am

Kaupasta löytyy hyviäkin palautusjuomia. Näitä ovat esimerkiksi Force Muscle Recovery ja Evolution Phase 3. http://kauppa.voimaharjoittelu.fi/index.php/cPath/28_56

Kannattaa muistaa, että pelkällä palautusjuomalla ei pärjää, vaan ravintopuolen pitää kokonaisuudessaan olla kunnossa. Opettele syömään hyvin ja riittävästi.

Ossi O
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 2:26 pm

kIITOKSET

ViestiKirjoittaja Ossi O » Ke Tammi 28, 2009 5:10 pm

Jep, kiitokset kaikille vaan vastauksista. Top Fuel tuntuu aika hintavalta vaikka varmasti onkin hyvä tuote. Näin opiskelijana ei vaan ole tuollaisia sijoitusmahdollisuuksia... Nuo toisetkin lienevät hyviä vaihtoja, joten enköhän yhden niistä valitse. Ruosta olen ymmärtänyt, että jos voimaa ja massaa haluaa, pitää paljon ja kaikkea, siis myös rasvaa. Tätä ajattelin noudattaakin...

Anssi Manninen
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Elo 17, 2007 3:16 pm

Re: Mikä näistä paras vai jokin muu?

ViestiKirjoittaja Anssi Manninen » Ke Tammi 28, 2009 7:49 pm

Ossi O kirjoitti:Heips

Olen aloittelemassa voimaharjoittelua. Tarkoituksenani on sekä lisätä massaa että voimaa. Kumpikin ovat yhtä tärkeitä tavoitteita. Ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Harjoittelu on tietysti kaiken perusta ja kova harjoittelu nimenomaan, mutta ravintohan on myös olennainen osa ja siihen liittyen palautuminen. Siispä mikä seuraavista olisi paras palautusjuoma tavoitteitani ajatellen? Vai onko jokin muu selvästi parempi? Haluan valmiin juoman ettei itse tarvitse sekoitella. Kiitoksia vihjeistä!

http://www.fast.fi/Tuotteet/muscle.html
http://www.fast.fi/Tuotteet/mass2.html
http://www.prot-top.fi/product.asp?lang=1&sua=1&tk=407680&q=ife%20ehfi&s=108


Tsekkaa:
http://manninen-nutraceuticals.blogspot ... etter.html

Avatar
Teemu Sinisalo
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1257
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 10:27 pm
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Teemu Sinisalo » To Tammi 29, 2009 12:10 pm

Mannisenkin AO-palkkari on oikein hyvin sekoittuva ja imeytyy hyvin/nopeasti. Varteenotettava vaihtoehto siis sekin.

Vieraissa
Stadin veteraani
Viestit: 2628
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 7:09 pm
Paikkakunta: Rööperi

ViestiKirjoittaja Vieraissa » To Tammi 29, 2009 12:57 pm

Teemu Sinisalo kirjoitti:Mannisenkin AO-palkkari on oikein hyvin sekoittuva ja imeytyy hyvin/nopeasti. Varteenotettava vaihtoehto siis sekin.


Monellako myit sielusi?

Avatar
Teemu Sinisalo
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1257
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 10:27 pm
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Teemu Sinisalo » To Tammi 29, 2009 4:47 pm

Vieraissa kirjoitti:
Teemu Sinisalo kirjoitti:Mannisenkin AO-palkkari on oikein hyvin sekoittuva ja imeytyy hyvin/nopeasti. Varteenotettava vaihtoehto siis sekin.


Monellako myit sielusi?


Yhdellä. Tosin testiryhmässä oli neljä ihmistä, joilla oli kaikilla samat ajatukset toisistaan mitään tietämättä, joten mene parturiin, hippi. Kuva

Vieraissa
Stadin veteraani
Viestit: 2628
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 7:09 pm
Paikkakunta: Rööperi

ViestiKirjoittaja Vieraissa » To Tammi 29, 2009 9:42 pm

Yhdellä. Tosin testiryhmässä oli neljä ihmistä, joilla oli kaikilla samat ajatukset toisistaan mitään tietämättä, joten mene parturiin, hippi. Kuva


No ovat syy ja seuraus kohdillaan. Täytyy siis ottaa vinkistä vaari ja käydä
napsaisemassa pari senttiä latvasta. Onkin jo virahtanut pitkäksi.

Ja itse varsinaisesta aiheesta: Kerran pohdin palautusjuomanmerkin
vaihtamista ja kyselin asiasta vanhalta viisaalta voimailumieheltä. Vastaus
oli: "En ole kuullut kenenkään saaneen yhtään kiloa lisää totaliin palautus-
juoman merkkiä vaihtamalla." Sen jälkeen en enää aprikoinut kovin paljon
asiaa.

Ossi O
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 2:26 pm

Entäs tällainen...

ViestiKirjoittaja Ossi O » Pe Tammi 30, 2009 12:33 pm

Löysin netistä tällaisen tuotesarjan: http://www.twinlab.fi/. Pitäisi olla maailman vanhin ja myydyin merkki. Onko tietoa tai kokemuksia :)

Tatu Karhu
YLLÄPITO
YLLÄPITO
Viestit: 7116
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 12:10 pm
Paikkakunta: Naantali

Re: Entäs tällainen...

ViestiKirjoittaja Tatu Karhu » Pe Tammi 30, 2009 1:06 pm

Ossi O kirjoitti:Löysin netistä tällaisen tuotesarjan: http://www.twinlab.fi/. Pitäisi olla maailman vanhin ja myydyin merkki. Onko tietoa tai kokemuksia :)


Toimivaa mutta todella kallista.
Vanha voimailee sisulla ja sydämmellä.

Avatar
Teemu Sinisalo
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1257
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 10:27 pm
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Teemu Sinisalo » La Tammi 31, 2009 5:11 pm

Palautusjuomaksi voisi Twinlabin valikoimasta sopia makroainejaon perusteella Mass Fuel. Mitä hintaan tulee, on tuo mainittu TL:n tuote kyllä huomattavasti halvempaa kuin esimerkiksi Top Fuel.

Vaikka et halua itse sekoitelle, mieti vielä. On erittäin helppoa ottaa desi maltodekstriinia ja proteiini-isolaattia sekoittimeen. Jos haluaa kreatiinia ja glutamiinia, tarvitsee vielä käyttää teelusikkaa. Helppoa ja halpaa.

Tatu Karhu
YLLÄPITO
YLLÄPITO
Viestit: 7116
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 12:10 pm
Paikkakunta: Naantali

ViestiKirjoittaja Tatu Karhu » Su Helmi 01, 2009 1:28 pm

Teemulla vankka mielipide Top-Fuelin huonoudestakin perustuuko omakohtaiseen kokemukseen??
Vanha voimailee sisulla ja sydämmellä.

Avatar
Teemu Sinisalo
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1257
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 10:27 pm
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Teemu Sinisalo » Su Helmi 01, 2009 2:22 pm

Tatu Karhu kirjoitti:Teemulla vankka mielipide Top-Fuelin huonoudestakin perustuuko omakohtaiseen kokemukseen??


Kyllä, olen kokeillut myös Top Fuelia. En käsittääkseni ole todennut Top Fuelin olevan huono palautusjuoma, vaan sen, että "kaupasta löytyy hyviäkin palautusjuomia".

Minun mielestäni palautusjuoman tulee sisältää heraproteiinia jossain muodossaan, mieluiten "nopeassa muodossa". Palautusjuomaan ei minun mielestäni kuulu soija, kananmuna, kaseiini tai maitoproteiini, vaikka tällaisten hitaiden proteiinimuotojon on joissakin tutkimuksissa todettu olevan "ihan ok" vaihtoehto. Sellaisessa tapauksessa halvin vaihto taitaa olla maito. Palautusjuomia ja ateriankorvikkeita ei pidä sotkea keskenään.

Minun mielestäni palautusjuoman tulee imeytyä nopeasti eikä se saa jäädä vastaa löllymään, siitä ei saa tulla "täysi olo" eikä sen pidä närästää. Hyvä esimerkki tällaisesta laadukkaasta tuotteesta on ollut Mannisen Anabolic Overdrive. Alkuvaiheessa maku oli kyllä kokemus, mutta sekin on ilmeisesti jo parantunut.

Minun mielestäni palautusjuoman kohdalla voi kiinnittää huomiota myös hintaan. Jos palautusjuomaa menee paljon, hinta voi olla joillekin merkittävä valintakriteeri. Silloin paras vaihtoehto lienee ostaa malto ja hera erikseen ja sekoittaa juoma itse. 30 eurolla saa pussin maltoa ja proteiini-isolaattia, joista saa 1:1-sekoitussuhteella kenelle vain laadukkaan palautusjuoman.

Oli ilo huomata, että postisi, Tatu, ei tällä kertaa sisältänyt onnitteluita kenellekään yhtään mistään tai peukkuhymiötä.
Viimeksi muokannut Teemu Sinisalo, Su Helmi 01, 2009 5:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tatu Karhu
YLLÄPITO
YLLÄPITO
Viestit: 7116
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 12:10 pm
Paikkakunta: Naantali

ViestiKirjoittaja Tatu Karhu » Su Helmi 01, 2009 3:42 pm

Hyvä jos kerrankin viestini ei aiheuttanut sinulle Teemu pahaa mieltä!!
P.S Aion kyllä edelleenkin onnitella ihmisiä hyvistä suorituksista ja käytän myös hymiöitäkin vastaisuudessa,joten koita kestää......
Vanha voimailee sisulla ja sydämmellä.

Avatar
Teemu Sinisalo
Aktiivi Jäsen
Viestit: 1257
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 10:27 pm
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Teemu Sinisalo » Su Helmi 01, 2009 5:43 pm

Tatu Karhu kirjoitti:Hyvä jos kerrankin viestini ei aiheuttanut sinulle Teemu pahaa mieltä!!
P.S Aion kyllä edelleenkin onnitella ihmisiä hyvistä suorituksista ja käytän myös hymiöitäkin vastaisuudessa,joten koita kestää......


Ei paha :thumbup:! Hyvinhän se sujui onnea!!! Hienoa onnittelut!!!

Tatu Karhu
YLLÄPITO
YLLÄPITO
Viestit: 7116
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 12:10 pm
Paikkakunta: Naantali

ViestiKirjoittaja Tatu Karhu » Su Helmi 01, 2009 5:54 pm

Teemu Sinisalo kirjoitti:
Tatu Karhu kirjoitti:Hyvä jos kerrankin viestini ei aiheuttanut sinulle Teemu pahaa mieltä!!
P.S Aion kyllä edelleenkin onnitella ihmisiä hyvistä suorituksista ja käytän myös hymiöitäkin vastaisuudessa,joten koita kestää......


Ei paha :thumbup:! Hyvinhän se sujui onnea!!! Hienoa onnittelut!!!


Kiitos Teemu!!!! Onnittelusi todella lämmitti vanhan miehen sydäntä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanha voimailee sisulla ja sydämmellä.

Anssi Manninen
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Elo 17, 2007 3:16 pm

ViestiKirjoittaja Anssi Manninen » Su Maalis 29, 2009 11:04 am

Teemu, oletko kokeillut uutta Anabolic Overdriveä?

Lasse Pajunoja
Viestit: 85
Liittynyt: La Huhti 25, 2009 9:27 am

ViestiKirjoittaja Lasse Pajunoja » To Touko 14, 2009 9:10 pm

Skipin Topfueli ja maku tropical!!!
Hyvän makuinen, sekoittuu hyvin ja tekee hyvän olon!!!


Palaa sivulle “Ravinto ja painonhallinta”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa